torsdag 25 oktober 2012

FLERA SAKER


bidrog till att vi kom igång tidigare än vanligt i morse. Dels vaknade mor något tidigare än vanligt, och tjejerna kom ovanligt snabbt sen jag larmat. Och morgonbestyren gick snabbare än vanligt. Jag misstänker att dagens tjejer kanske inte var lika noga med hygienen som en del andra. 
De hade med sig lite grejer för hårtvätten. Och hade nog tänkt att få tvätta håret på morgonen. Men i går gjorde vi ju upp att det inte skulle tvättas i dag. Kanske i morgon — allt är så vagt.
Tina kom och klippte håret på mor på eftermiddagen, det fungerade utmärkt. Hon var färdig före halv fyra, så det blev ingen eftermiddagsvila för Laura. Det gjorde att hon var rätt trött, och eftermiddagen blev kanske i längsta laget. Vi tittade på en del foton. Så värst mycket talade vi inte, men, mor gav några kommentarer, och håller för det mesta med mig när jag säger var (jag tror) bilderna är tagna, och vem eller vilka som är fotograferade.
Tjejen från i går, kom för att natta Laura, så jag satt i salen och stickade medan de skötte mor. Det gick hur bra som helst, vilket tjejen också konstaterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar