lördag 22 september 2012

RIKTIGT KLOK


är jag nog inte. Hade plockat undan i köket och samlat ihop alla mina pinaler för att gå upp och göra mig i ordning för natten. Men först skulle jag släppa ut S.Katten i den sjugradiga kvällen — det slutade med att jag släppte ut mig själv också. Så nu sitter vi här och lyssnar till regnet. Eftersom jag inte kommer ut på dagarna så känns det näst intill nödvändigt att få en nypa frisk luft, så snart jag har en möjlighet. Promenader är inte att tänka på — minns inte ens när jag var ute och nöjesgick senast.
Kanske är det bara bra att datorn är seg — det får mig att avstå från att gnälla alltför mycket. Jag häver int e ur mig allt jag tänker, eftersom det tar alltför lång tid, och allt jag längtar efter är att få sova.
Socialchefen skulle höra av sig innan veckan var slut. Det är väl ingen som tror att hon gjorde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar